9 Μαΐ 2016

Προσευχή για Οδηγούς (ΑΓΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ)


Προσευχ το δηγο 
Κύριε, πρν πάρω σήμερα τ τιμόνι στ χέρια μου, σο ζητ ατν τ χάρη. 
Βοήθησέ με ν χρησιμοποιήσω τ ατοκίνητο μ νηφαλιότητα κα φρόνηση, χι νυπόμονα, χι γωϊστικά, λλ γι ρεμη κα εγνώμονα ξυπηρέτηση κα χι γι πίδειξη, νευρικ κτόνωση, χόρταγη πληστία πολυπραγμοσύνης. 
Βοήθησέ με περάσω σος κα βλαβς π λους τος ποικίλους κινδύνους τς σφάλτου, χοντας στ πλάϊ μου «γγελον ερήνης, πίστον δηγόν» κα συμπαραστάτη. 
Προστάτευσε κα σους θ μεταφέρω, στε ν φθάσουμε μ σφάλεια στν προορισμό μας. 
Τόνωσε τ χέρι κα τν ρασή μου, γι ν μν προκαλέσω πειρασμό, ζημι κα τ θάνατο νδεχομένως σ θους… 
λλ κα π κρισίες λλων δηγν προστάτευσέ με. Χριστέ μου, Πλαστουργέ μου, Κυβερντα τς ζως τν νθρώπων! 
Δσε μου χέρια σταθερά, μάτια δυνατ κι᾿ παγρύπνηση κέρια, στε καμμι νέργειά μου ν μν καταστρέψει τ ζω τν γεία το λλου, ατ τ μεγάλα δρα, πο προέρχεται π Σένα. 
Φύλαξέ με π κάθε πειρασμό, πο θ διασαλεύσει τν ερήνη στν ψυχή μου στς ψυχς λλων. Φώτισε ν δηγ πάντα ψύχραιμα, συνετά, πειθαρχημένα, ερηνικά, εγενικ κα μ πλήρη συναίσθηση τς εθύνης, πο μο μπιστεύθηκες, γι τ καλ λων. Πρεσβείαις τς Παναχράντου Σου Μητρός, τν φωτοειδν γγέλων, το Μάρτυρος Χριστοφόρου κα πάντων Σου τν γίων. 
μήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου